понедельник, 2 марта 2015 г.

Модуль 3. Рефлексія
       Вивчення даного модуля допомогло мені з'ясувати , як можна використати навчальні дослідження в проектах. Даний матеріал, що викладений в модулі являє собою один із компонентів фундаменту на якому базується початковий етап планування та створення проектів. Тож заклавши початок роботи як учні так і я сама зможу ефективно розробляти проекти,а потім з великим задоволенням використовувати їх у подальшій роботі та навчанні. Як висновок, скажу, що завдання модуля змусили змістовно і глибше оцінити питання: "Як саме дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття?",  "Як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу?".  Я гадаю, що відповідь на ці запитання дасть змогу мені більш якісніше і правильніше створювати та планувати проекти.

Комментариев нет:

Отправить комментарий